Marmarabirlikten Malezyaya ihracat

Marmarabirlik’in, ihracat yaptığı ülkeler arasına Malezya’nın da dahil olmasıyla ihracat yapılan ülke sayısı 41’e yükseldi.
Malezya’nın yanı sıra Arnavutluk ve Nijerya ile bağlantıların yapıldığı öğrenilirken, ihracatın yakında başlayacağı bildirildi.
Dünyanın en büyük sofralık zeytin üreticisi Marmarabirlik, ihracat yaptığı ülke sayısını 41’e çıkardı.
Marmarabirlik Yönetiminden yapılan açıklamada, “Marmara-birlik’e 41 kere maşallah dedirten gelişmeler yaşıyoruz” ifadelerine yer verildi.
Marmarabirlik Yönetim Kurulundan yapılan yazılı açıklamaya göre, son yıllarda ar-ge çalışmalarıyla ürün çeşitliliğini artıran Marmarabirlik, ihracat yaptığı ülke sayısını Malezya ile birlikte 41’e çıkardı. Marmarabirlik tarihinin en yüksek bedelli ürün alım kampanyasının gerçekleştirildiği, şimdi ise bütün dikkatlerin pazarlamaya çevrildiği belirtildi.
Pazarlamaya büyük önem veriyoruz
Marmarabirlik Yönetim Kurulu, temel politikalarının, ortak üreticilerden her kampanya döneminde daha fazla ürün alıp, daha fazla satmak olduğunu belirterek, “Bu amaç doğrultusunda pazarlamaya büyük önem veriyoruz. İç satışların artırılmasının yanı sıra özellikle de Avrupa’ya ihracatı artırmak, öncelikli hedeflerimiz arasında. Yılbaşından itibaren değiştirdiğimiz Avrupa bayilik sisteminin meyvesini de şimdiden almaya başladık” dedi.
Yenilik için yatırım şart
Yenilikçilik, ürün çeşitliliği, tüketicinin ürüne kolay ve hızlı ulaşabilmesi gibi konularda da kendini geliştiren Marmarabir-lik’in, dış pazarlardan daha çok pay alabilmek için sofralık zeytinde tuz oranını % 2,5’un altına düşürdüğünü hatırlatan birlik yönetimi devamında şu açıklamayı yaptı:
“Ürün ve ambalaj çeşitliliğimizi, kullandığımız 300’den fazla barkod göstermektedir. Tüketiciye bol seçenek sunmak için de entegre tesislerimizde sürekli yeni yatırımlar ve yenilemeler yapıyoruz. Ar-Ge faaliyetleriyle, yeni markalarla hem sofralık zeytin, hem de zeytinyağında pazardan daha fazla pay almanın yollarını arıyoruz.”
Marbir ve “Yeşil ile Siyahın Düeti”
“Marbir” markasıyla farklı tüketici gruplarına da ulaşmayı hedeflediklerini kaydeden birlik yönetimi, “Marbir, Marmarabirlik’in kendisiyle yarışacağı bir marka olma yolunda ilerliyor. Bu marka ile farklı mecralarda, farklı tüketici gruplarına hitap ediyoruz. Ayrıca, ürün çeşitliliğine son örneğimiz, ‘Yeşil ile Siyahın Düeti” adı altında bir ambalajda piyasaya sunmak üzere olduğumuz yeşil ve siyah zeytinin bir arada bulunduğu ambalaj. Bu düeti, tüketicilerimizin çok beğeneceğini umuyoruz” ifadelerine yer verdi.